Årets første stamveg-turné
Først ut i år er en vestnorsk pianotrio med en amerikansk stjernesaksofonist. I tillegg til å spille 5 konserter vil sistnevnte også gjøre workshops i Stavanger og Bergen. Bandet har allerede spilt inn sitt debut-album, i villaen til Ole Bull på Lysøen. Slippedato er enda ikke satt. Men nå får vi altså høre de live før det skjer. Og vi gleder oss!
